Vau estar sense llum durant el temporal Glòria? Us expliquem com podeu fer la reclamació

Última revisió 25-06-2020 22:49
04/02/2020

Les llars afectades pels talls de subministrament elèctric ocasionats pel temporal Glòria de la setmana del 20 de gener poden fer la reclamació pels dies o hores que van estar sense servei i pels danys ocasionats.

La reclamació s'ha de fer a la seva empresa comercialitzadora d’energia elèctrica, i es pot fer presencialment al punt d’atenció de la seva comercialitzadora més proper al seu domicili, al web de la comercialitzadora o per telèfon al número que consta a les seves factures. Cal que la reclamació la presenti el titular, aportant totes les dades del contracte, que es poden trobar en una factura. Cal demanar sempre una còpia de la reclamació o, en cas que sigui per telèfon, demanar número de la reclamació.

Si es disposa d’assegurança de la llar, cal comunicar el sinistre a l’entitat asseguradora per tal que cobreixi els danys i realitzi els tràmits de reclamació a la companyia elèctrica.

En el cas que l'entitat asseguradora o la companyia elèctrica no atengui la reclamació, es pot reclamar davant el servei públic de consum de l'Ajuntament d'Arenys de Munt o bé a l’Agència Catalana del Consum. També es pot demanar assessorament a una associació de consumidors. En aquest enllaç s'hi poden trobar les adreces web de les empreses de subministrament elèctric.