Tràmits i gestions
Publicat el 5 de juliol de 2016
Instància genèrica
  • Descripció
    Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
  • Preu
    ------
  • Mitjans de pagament
    -------
  • Qui el pot demanar
    La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Termini de sol·licitud
    No n'hi ha.
  • Requisits a complir
    No cal complir cap requisit específic.
  • Documentació que cal aportar
    Cal aportar la documentació del llistat següent:
  • 1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
  • Termini de resolució
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a l'OAV (Rbla. Francesc Macià, 59) o a través de la seu electrònica.

  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
    Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

  • Efectes del silenci administratiu
    Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
    Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.

  • Àmbit Temàtic
    Relació amb l'Administració
^