Notícies
Publicat l'1 de juny de 2017
L'ajuntament d'Arenys de Munt comença a prestar el servei de Carpeta Ciutadana
Els veïns i veïnes d'Arenys de Munt podran fer tràmits i fer consultes des de casa de manera telemàtica, sense haver de desplaçar-se a l'ajuntament

Carpeta ciutadanaLa Carpeta Ciutadana és una àrea privada del web municipal que permet realitzar tràmits i consultar dades, descarregar documents presentats, recollir respostes, etc., d'acord amb la progressiva implantació de serveis electrònics que preveu adoptar el consistori arenyenc. Actualment, els veïns i veïnes que sol·licitin l'alta al servei de carpeta ciutadana poden, per exemple, presentar instàncies i rebre les respostes sense haver-se de desplaçar a l'Oficina d'Atenció de la Vila, i també consultar expedients en els que figurin com a part interessada.

Per accedir a la Carpeta Ciutadana cal sol·licitar l’alta en format electrònic i disposar d’un sistema d’identificació personal, tràmits que es poden fer clicant aquí. I només caldrà passar una vegada per l’Oficina d’Atenció de la Vila on, prèvia comprovació de les dades d’identitat, es lliura el codi d’identificació personal i PIN necessaris per a què cada persona pugui accedir a l’aplicació.

El servei de Carpeta Ciutadana es concerta per a ús propi i estrictament personal, en el marc de les relacions amb l'ajuntament d’Arenys de Munt, i amb la posada en marxa d'aquest servei el govern municipal dóna compliment a l'objectiu 47.6 del Pla d'Actuació Municipal 2015-2019 “Posar en marxa la carpeta del ciutadà al web municipal per a la gestió dels seus documents, expedients i instàncies”.

Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
^