NotÝcies
Publicat l'1 de juny de 2017
L'ajuntament d'Arenys de Munt comenša a prestar el servei de Carpeta Ciutadana
Els ve´ns i ve´nes d'Arenys de Munt podran fer trÓmits i fer consultes des de casa de manera telemÓtica, sense haver de desplašar-se a l'ajuntament

Carpeta ciutadanaLa Carpeta Ciutadana Ús una Órea privada del web municipal que permet realitzar trÓmits i consultar dades, descarregar documents presentats, recollir respostes, etc., d'acord amb la progressiva implantaciˇ de serveis electr˛nics que preveu adoptar el consistori arenyenc. Actualment, els ve´ns i ve´nes que solĚlicitin l'alta al servei de carpeta ciutadana poden, per exemple, presentar instÓncies i rebre les respostes sense haver-se de desplašar a l'Oficina d'Atenciˇ de la Vila, i tambÚ consultar expedients en els que figurin com a part interessada.

Per accedir a la Carpeta Ciutadana cal solĚlicitar l’alta en format electr˛nic i disposar d’un sistema d’identificaciˇ personal, trÓmits que es poden fer clicant aquÝ. I nomÚs caldrÓ passar una vegada per l’Oficina d’Atenciˇ de la Vila on, prŔvia comprovaciˇ de les dades d’identitat, es lliura el codi d’identificaciˇ personal i PIN necessaris per a quŔ cada persona pugui accedir a l’aplicaciˇ.

El servei de Carpeta Ciutadana es concerta per a ˙s propi i estrictament personal, en el marc de les relacions amb l'ajuntament d’Arenys de Munt, i amb la posada en marxa d'aquest servei el govern municipal dˇna compliment a l'objectiu 47.6 del Pla d'Actuaciˇ Municipal 2015-2019 “Posar en marxa la carpeta del ciutadÓ al web municipal per a la gestiˇ dels seus documents, expedients i instÓncies”.

Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
^