Notícies
Publicat el 13 de juliol de 2017
Ràdio Arenys de Munt busca candidatures per al seu Consell Assessor

Ràdio Arenys de MuntT'agradaria participar en els projectes que tira endavant l'emissora municipal? Et ve de gust fer créixer la ràdio aportant les teves idees sobre continguts, programació i estratègies comunicatives? Si de tot plegat vols dir-hi la teva, presenta candidatura per ser membre del Consell Assessor de Ràdio Arenys de Munt.

Per a presentar la teva candidatura només cal que et nomeni una entitat del poble en representació seva, o que siguis professional de l'àmbit radiofònic. La candidatura la pots presentar emplenant el formulari del web municipal. Tens temps fins a mitjans de setembre.


El Consell Assessor i procés de selecció de candidatures

La nova concessió del servei municipal de Ràdio, així com el Reglament d’organització i funcionament de l’Emissora Municipal de Ràdio,  preveuen la creació del Consell Assessor de Ràdio Arenys de Munt.

El Consell Assessor és un òrgan que dóna suport i assessora al Director i a l’empresa concessionària, Ràdio Associació Arenys de Munt, en matèria de continguts, programació i estratègies comunicatives, d’acord amb el contracte programa. El Consell Assessor pot fer informes i emetre opinions, tant per iniciativa pròpia com a instància de la direcció. 

El Consell Assessor pot proposar la durada de la programació diària, assignar l’espai i el temps que correspon als regidors i/o grups polítics, fomentar nous programes i valorar noves propostes de col·laboradors, etc... Les seves funcions i atribucions queden regulades al  Reglament d’organització i funcionament de l’Emissora Municipal de Ràdio publicat al BOPB el dia 3 de juliol del 2017.

Aquest òrgan està format pel director de l’emissora i set membres més, distribuïts de la següent manera:

  • Un màxim de 3 representants nomenats per les entitats locals que mostrin interès a formar-ne part. 
  • Un màxim de 4 professionals de la Comunicació, Periodisme, llengua, Cultura, Territori, etc...

Les tres primeres persones seran escollides per sorteig entre totes les propostes rebudes. I les darreres quatre s’escolliran per mèrits inclosos al seu currículum professional, que seran analitzats pel Consell Directiu.  Per tant, les entitats o professionals interessats en formar-ne part podeu enviar la vostra candidatura a través del formulari disponible a la web municipal. El termini acaba el dia 15 de setembre de 2017.

Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
^