Portada · Comunicació i Noves Tecnologies · Queixes MásMóvil
Queixes MásMóvil
Centralització de queixes pel desplegament de la fibra per part de MásMóvil

FibraEl desplegament de la fibra òptica per part de l’empresa MásMóvil està generant queixes per part del veïnat afectat per la manca de permís de la propietat per instal·lar el cablejat, i en altres casos per malmetre instal·lacions privades ubicades a les façanes. Es recorda als veïns que una empresa privada no pot actuar sense consentiment de la propietat.

L’Ajuntament d’Arenys de Munt recomana al veïnat afectat que traslladin les seves queixes mitjançant instància a l’Oficina d’Atenció de la Vila detallant les afectacions i adjuntant una imatge de la façana malmesa. Aquestes queixes es traslladaran a l’empresa per revertir l’actual situació. En aquests moments s’han detectat 3 incidències però és previsible que hi puguin haver-ne més, per això és important que aquestes es formalitzin a l’OAV doncs permetrà pressionar a l’empresa per prendre mesures correctores.


Contacte de MásMóvil per fer reclamacions

FibraL’empresa MásMóvil, que està fent el desplegament de la fibra òptica a Arenys de Munt, ha posat a la disposició dels vilatans un telèfon i un correu electrònic de contacte per fer reclamacions o comunicar incidències: reclamacionsmasmovil@zenerlan.com / 610508092.

A banda d’això, les queixes també es poden formalitzar a l’Oficina d’Atenció a la Vila de l’Ajuntament (horari de dilluns a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 3 del migdia, i dimarts i dijous de 2/4 de 5 a 7 de la tarda).

Es recorda que, sense permís dels veïns, l'operadora no pot instal·lar les caixes d’interconnexió de fibra a les façanes particulars.

^