Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Certificats o volants de Padró
  • Descripció

    Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica fefaentment  l'empadronament de: 
    a) una persona en un domicili (ja sigui actual o històric, és a dir del temps de residència en diferents domicilis del municipi amb anterioritat),
    b) diverses persones que conviuen en un mateix habitatge (volant o certificat col·lectiu)
    c) o, una persona difunta que residia en un domicili

  • Preu
     Certificat d'empadronament: Ordenança Fiscal núm. 6.
  • Mitjans de pagament
    Autoliquidació a pagar a l'entitat bancària o amb targeta bancària a l'OAV  de l'Ajuntament .
  • Qui el pot demanar
    La persona interessada o afectada pel tràmit (o en els supòsits baixa o defunció, la persona que acrediti un interès legal i directe) o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any
  • Termini de sol·licitud
    No n'hi ha.
  • Requisits a complir
    Cal complir els requisits següents:
  • 1. Estar empadronat al municipi, o haver-ho estat amb anterioritat.
  • Documentació que cal aportar

    El document a aportar en tots els casos és: Document 1

    En el cas de demanar certificat històric de difunts, cal aportar el certificat de defunció de la persona a la qual se l'expedeix.

    En el cas de demanar certificat d'empadronament, model d'autoliquidació ordenança fiscal núm. 6

    Instància autoliquidació documents administratiu OF 6

    Instància autoliquidació documents administratiu OF 6

    Fitxer: SolA_licitud_de_documents_administratius_OF_6__50__urgA_ncia_.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 4
    Mida: 332,12 kB

    i comprovant de pagament.
  • 1. Document identificatiu de la persona interessada (DNI, passaport, permís de residència, permís de conduir, llibre de familia en el cas de menors d'edad ).  En el cas de representació, document acreditatiu de la condició de representant, i document identificatiu del representant i de l'interessat.
  • Termini de resolució
    En el cas del volant, resolució immediata. En el cas del certificat, el termini legal és d'un mes a comtemplar des de la data de registre  de la sol·licitud.
  • Com sol·licitar el tràmit

    Presencialment a les oficines de l'Ajuntament
    Oficina d'Atenció de la Vila
    Rbla. Francsc Macia, 59
    08358 Arenys de Munt

    o bé per instància electrònica: volant empadronament actual, volant empadronament històric, volant convivència actual, volant convivència històric.

    certificat d'empadronament

  • Normativa general que afecta al tràmit
    -Llei Orgànica Extrangeria 14/2003, de 20 novembre.   -Llei 7/85, de 2 d'abril Reguladora de les Bases Règim Local. -Real Decret 1690/86, 11 juliol  Reglament de Població i Demarcació Territorial de las  Entitats Locals.  -Llei 29/94, de 24 de novembre d'arrendaments urbans. -Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril pel que s'aprova el Text Refós de la Llei municipal i de Regim Local de Catalunya.
  • Normativa local que afecta al tràmit
    Ordenança Fiscal núm. 6 reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius.
  • Efectes del silenci administratiu
    Denegatori.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

  • Àmbit Temàtic
    Padró d'habitants
^