Llistat de tràmits
Publicat el 5 de juliol de 2016
Renovació/confirmació de l'empadronament per a persones estrangeres
  • Descripció

    Aquest tràmit permet:
    a) Renovar l'empadronament als estrangers no comunitaris sense permís de residència permanent
    b) Confirmar la residència als estrangers comunitaris o amb permís de residència permanent.

  • Qui el pot demanar

    En el cas de la renovació d'empadronament dels estrangers sense autorització de residència permanent només ho pot sol·licitar la persona interessada presencialment o representant legal (mitjançant un document notarial, o mitjançant una declaració de compareixença personal de l' interessat davant d'un funcionari públic competent).
    En el cas de la confirmació d'estrangers comunitaris o amb permís de residència permanent ho pot fer l'interessat o un representant autoritzat/acreditat.

  • Quan es pot demanar
    Durant tot l'any.
  • Termini de sol·licitud

    La renovació s'ha de fer, en el cas dels estrangers no comunitaris sense permís de residència, cada dos anys comptats a partir de la data d'inscripció o bé de la darrera renovació de l'empadronament.
    En el cas dels estrangers comunitaris o amb permís de residència el termini que s'especifiqui al requeriment que s'envia a la persona interessada per a què es realitzi la confirmació

  • Requisits a complir
    Cal complir els requisits següents:
  • 1. Ser estranger
  • 2. Estar empadronat al municipi
  • Documentació que cal aportar

    Cal aportar la documentació següent:
    - En tots els casos Document 1.
    - En el cas d'existència de representant: Document 2

  • 1. Document identificatiu de la persona interessada (NIE, Passaport, DNI o certificat electrònic en el cas de petició via telemàtica).
  • 2. En el cas de representació, document acreditatiu de la condició de representant. En el cas de la renovació d'empadronament dels estrangers sense autorització de residència permanent només ho pot sol·licitar la persona interessada presencialment o representant legal (mitjançant un document notarial, o mitjançant una declaració de compareixença personal de l' interessat davant d'un funcionari públic competent).
  • Termini de resolució
    Tràmit de resolució immediata.
  • Normativa general que afecta al tràmit

    Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

    Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
    Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

  • Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social i modificacions de la Llei Orgànica 2/2009, d'11 de desembre.
  • Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques

  • Efectes del silenci administratiu
    Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
  • Normativa reguladora del silenci administratiu

    Llei 39/2015, Procediment Administratiu Comú 
    Llei 40/2015, de règim jurídic de les administracions públiques 

  • Àmbit Temàtic
    Padró d'habitants
^