Informació al consumidor
Publicat el 13 de juliol de 2011
Jornada: Aspectes claus de gestió empresarial després de l´entrada en vigor del nou Codi de Consum de Catalunya
Les Garanties, la seguretat dels productes i la documentació perceptiva en les relacions amb les persones consumidores
  • El proper dissabte dia 23 de juliol entrarà en vigor per a les petites i mitjanes  empreses les noves obligacions que estableix el Codi de consum de Catalunya.

    Aquestes obligacions, que ja s’exigeixen a les Grans Empreses des del 23 de gener d’aquest any, implicaran una nova forma de gestió dels serveis d’atenció als clients i per tant, una nova manera de relacionar-se amb les persones consumidores.

    Per tal que les empreses de serveis i els comerços de la ciutat puguin complir sense cap problema aquesta nova normativa, l’Ajuntament de Mataró i l’Àrea de Formació Permanent de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme han organitzat conjuntament una sessió informativa, dirigida als comerciants, als estudiants universitaris i a tothom que hi pugi estar interessat.  

    Organitza: Ajuntament de Mataró i Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme

    Població: Mataró

    Data: 20/07/2011

    Destinataris: Sector empresarial, acadèmic i públic en general.

    Lloc: Sala d’actes del  Parc TecnoCampus Mataró-Maresme. Av. Ernest Lluch, 32 08302 Mataró

    Ponent: Francesc Xavier Sanchez Moragas. Tècnic de consum del Servei de Salut Pública i Consum de l’Ajuntament de Mataró.

    Horari: 10.00h. – 12.00h

    Preu: jornada gratuïta, però requereix preinscripció: http://www.tecnocampus.cat/web/formacio-permanent/programacio-de-cursos

    Més informació a:  http://www.tecnocampus.cat/web/formacio-permanent/universitat-d-estiu#curs11

Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
^