Portada · Urbanisme · Regidoria d'Urbanisme
Regidoria d'Urbanisme

Les principals tasques que es fan des de l´àrea d´urbanisme es poden agrupar en:

  1. Obra privada:
    - Atenció al públic (tècnica o administrativa)
    - Ocupacions de via pública
    - Assabentats
    - Obres menors
    - Obres majors
    - Inspeccions d´obres (primeres ocupacions, devolucions de fiances, pròrrogues...)
    - Inspeccions d´infraccions urbanístiques – denúncies (partes de la policia, instàncies), expedients d´infracció urbanística.
    - Segregacions, agrupacions i parcel·lacions
    - Llicències de guals
    - Altres
  2. Activitats ambientals:
    - Llicències d´activitats
    - Inspeccions mesures correctores d´activitats
  3. Obra pública:
    - Redacció de projectes d´obra pública
    - Direcció d´obres
    - Coordinació de Seguretat i Salut
    - Suport tècnic a la brigada municipal
  4. Serveis d´infrastructures i manteniment:
    - Assessorament
    - Elaboració de projectes d´instal·lacions
    - Seguiment als projectes d´infrastructures redactats des de fora
    - Informes tècnics previs a l´aprovació de projectes
    - Control i seguiment de manteniment de serveis municipals (Sorea i Sece)
    - Informes tècnics a les obres menors relacionades amb actuacions de Gas natural, Fecsa, Telefònica i seguiment de les obres
    - Manteniment d´edificis municipals
  5. Atenció al ciutadà:
    - Horari d´atenció al públic per a consultes generals: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i dijous de 16.30 a 19 h.
    - Atenció telefònica de dilluns a divendres de 8 a 14 h
    - Contestador d´atenció al ciutadà
    - Instàncies
Dades del servei

Regidor: Joan Rabasseda i Ferrer


Adreça: Rambla Francesc Macià, 59 - 08358 Arenys de Munt

Telèfon: 937937980

Fax: 937950630

E-mail: stecnics@arenysdemunt.cat

Horari d'atenció al públic: dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14 h i dijous de 16.30 a 19 h.

Àmbits del servei
^