Presentació
L’Oficina d’Atenció a la Vila (OAV) neix per apropar l’Ajuntament a tots els vilatans i vilatanes, proporcionar tota la informació possible, facilitar la gestió de tràmits municipals i també d’altres administracions concertades. Una via de contacte directa i ràpida entre l’Ajuntament i vosaltres.
La missió de L’OAV és atendre, sota uns criteris d'eficàcia i eficiència, els vilatans i vilatanes que entren a les nostres oficines, per telèfon o telemàticament, a demanar informació o fer alguna gestió.
 
Què fem?
L’Oficina d’Atenció a la Vila (OAV) proporciona la màxima informació possible i facilita la tramitació dels assumptes administratius d'àmbit municipal i d'altres administracions concertades, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l'atenció de les persones.
 
Què oferim?
L’Oficina d’Atenció a la Vila proporciona:
- Informació sobre els equipaments culturals, esportius i de lleure d’Arenys de Munt, l'agenda d'actes municipals i les entitats ciutadanes.
 - Informació sobre els horaris i les rutes dels transports urbans i interurbans.
 - Orientació sobre els tràmits que calgui fer amb l'Ajuntament d’Arenys de Munt.
 - Orientació sobre consum.
 - Emissió de certificats digitals idCAT.
 - Tramitacions: registre d’entrada, padró municipal d’habitants, cens d’animals de companyia.
 - Bústia d’avisos i suggeriments.
 
A qui ens adrecem?
A totes les persones que es dirigeixin a l'Ajuntament d’Arenys de Munt per demanar informació sobre el municipi o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Com podeu accedir al nostre servei?
- Presencialment, a l’adreça rambla Francesc Macià, 59, 08358 Arenys de Munt.
 - Per telèfon al 937937980.
 - A través del web municipal: www.arenysdemunt.cat.
 - A través del correu electrònic ajuntament@arenysdemunt.cat.
 
El nostre compromís
A l’OAV ens comprometem a:
- Donar resposta a les consultes d’informació rebudes a la bústia ajuntament@arenysdemunt.cat en un termini màxim de 5 dies hàbils.
 - Mantenir una mitjana de temps d’espera en l’atenció personal inferior a 15 minuts.
 - Proporcionar una mitjana de temps d’espera telefònica inferior a 3 minuts.
 - Fer seguiment de la bústia d’avisos de l’Ajuntament d’Arenys de Munt perquè es doni resposta en menys de 3 mesos.
 - Obtenir una puntuació mínima de 7 en les enquestes de satisfacció.
 
Ajudeu-nos a millorar
- Adreceu-vos al servei o truqueu-hi en les hores de més fluïdesa.
 - Informeu-vos prèviament per telèfon o per canals telemàtics de la documentació necessària per al tràmit.
 - Veniu amb la documentació completa una sola vegada.
 - Feu el tràmit amb temps, sense esperar el dia de venciment.
 - Porteu la instància omplerta: guanyarem temps.
 - Feu-nos saber els errors que detecteu i els canvis en les vostres dades per mantenir el nostre fitxer actualitzat.
 
Si ens feu arribar els vostres comentaris mitjançant el formulari que teniu a la vostra disposició al portal www.arenysdemunt.cat, podrem millorar aquesta carta de serveis.
Contacte
- A l’Oficina d’Atenció a la Vila, rambla Francesc Macià, 59, 08358 Arenys de Munt.
 - Per telèfon al 937937980.
 - A través del correu electrònic ajuntament@arenysdemunt.cat.
 
Compliment dels compromisos
Consultes d’informació rebudes a la bústia
Donar resposta a les consultes d'informació rebudes a la bústia ajuntament@arenysdemunt.cat en un termini màxim de 3 mesos.
| 
			 Període  | 
			
			 Consultes rebudes  | 
			
			 Consultes contestades dins de termini  | 
			
			 Grau d’acompliment  | 
			
			 Semàfor  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 2023 | 50 | 100% | ![]()  | 
		|
| 2022 | 100% | ![]()  | 
		||
| 
			 2021  | 
			
			 
  | 
			
			 100%  | 
			
			 
  | 
		
Temps d’espera en l’atenció personal
Mantenir una mitjana de temps d’espera en l’atenció personal inferior a 15 minuts.
| 
			 Període  | 
			
			 Mitjana de temps d’espera recollida  | 
			
			 Mitjana de temps d’espera màxima  | 
			
			 Grau d’acompliment  | 
			
			 Semàfor  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 2023 | 7 min 12 segons | 30,52 minuts | 100 % | ![]()  | 
		
| 2022 | 8 min 42 segons | 26,50 minuts | 100 % | ![]()  | 
		
Temps d’atenció personal
Mantenir una mitjana de temps d’espera en l’atenció personal.
| 
			 Període  | 
			
			 Mitjana de temps d’atenció  | 
			
			 Mitjana de temps d’atenció màxim  | 
			
			 Grau d’acompliment  | 
			
			 Semàfor  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 2023 | 18 min 54 segons | 1,29 minuts | ||
| 2022 | 48 min 36 segons | 1,35 minuts | 
Temps d’espera telefònica
Proporcionar una mitjana de temps d’espera telefònica inferior a 3 minuts.
| 
			 Període  | 
			
			 Mitjana de temps d’espera recollida  | 
			
			 Mitjana de temps d’espera màxima  | 
			
			 Grau d’acompliment  | 
			
			 Semàfor  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 2023 | 2 min 41 segons | 5,30 minuts | 100% | ![]()  | 
		
| 2022 | 2 min 59 segons | 8,5 minuts | 83% | ![]()  | 
		
| 
			 2021  | 
			
			 2 min 50 segons  | 
			
			 10 minuts  | 
			
			 100%  | 
			
			 
  | 
		
 
Enquestes de satisfacció i dades històriques dels indicadors de la carta de serveis de l’OAV
Obtenir una puntuació mínima de 7 en les enquestes de satisfacció. Vegeu tot seguit el resultat de les últimes enquestes realitzades.
Dades històriques dels indicadors:
| 
			 Període  | 
			
			 Puntuació obtinguda  | 
			
			 Puntuació mínima  | 
			
			 Grau d’acompliment  | 
			
			 Semàfor  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 
			 2023  | 
			
			 8,90  | 
			
			 4,00  | 
			
			 100%  | 
			
			 
  | 
		
| 2022 | 7,50 | 5,00 | 100% | ![]()  | 
		
    
                    
