S'inicia el procés participatiu per a la renovació del Consell d'Administració de l'empresa municipal GUSAM SA

Última revisió 28-09-2023 11:58
20/09/2023

Aquest any l’empresa municipal GUSAM compleix vint anys; dues dècades dedicades a la gestió de serveis municipals i urbanisme, amb serveis com la deixalleria municipal, Aigües d’Arenys, l’escola bressol, el centre de formació d’adults, la neteja d’edificis municipals i tramitacions urbanístiques. Aquest any toca la renovació del Consell d’Administració i s’ha dissenyat un procés participatiu per fomentar i rebre candidatures per part de la ciutadania.

Durant aquesta campanya de sensibilització es posarà de relleu la importància de l’empresa municipal i el seu impacte en la comunitat. Es faran xerrades i tallers informatius oberts a la ciutadania. Aquestes sessions podrien incloure presentacions sobre les funcions i responsabilitats del Consell d’Administració, l’estructura i objectius de l’empresa municipal i els beneficis de la participació ciutadana. També es volen aprofitar esdeveniments i festes locals per tenir un estand informatiu on els ciutadans puguin conèixer més sobre l’empresa municipal i les oportunitats de participació en el Consell d’Administració.

La campanya prèvia d’informació i comunicació donarà pas a la convocatòria de places, prevista per iniciar-se el dia 25 de setembre. Caldrà registrar un formulari en línia on es demanarà informació personal i professional, així com una breu declaració de motivació.

Els aspectes puntuables seran l’experiència professional, l’experiència en participació ciutadana i compromís, habilitats de comunicació i col·laboració, motivació i visió.

El dia 2 d’octubre es crearà el comitè i el dia 6 s’explicarà el resultat de les puntuacions i es decidirà la selecció final. Els resultats s’anunciaran a partir del dia 9 d’octubre.

Podeu trobar més informació sobre el Consell d’Administració de GUSAM en aquest document.